sobota, 15 października 2016

Bella Hadid

W związku z tym, że zbliża się koniec 2016 roku, będę Wam pokazywać moje największe modowe inspiracje i objawienia z minionego roku.



20letnia modelka, która wraz z siostrą szturmem zdobyła wybiegi tegorocznych Tygodni Mody.
Niektórzy twierdzą, że jej uroda jest zasługa tylko i wyłącznie operacji - ja uważam, że jeśli wszystkie kobiety po operacjach osiągałyby tak miły dla oka efekt, to wręcz powinny poddać się operacji, jeśli nie są szczęśliwe ze swoim wyglądem.

Patrząc na stylizacje Belli, zdecydowanie przeważa tak kochana przeze mnie czerń. Często można ją zobaczyć w skórzanych lub skóropodobnych częściach garderoby. Elementem często spotykanym u niej, są również głębokie dekolty. Życzyłabym sobie, aby więcej kobiet showbiznesu i świata mody, potrafiło nosić głębokie dekolty z taką klasą i gracją.












Nie wiem jak Wy, ale ja jestem w niej ciężko zakochana. 
Co o niej myślicie? Wolicie Bellę czy Gigi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz