niedziela, 9 października 2016

Glitter makeup

Od czasu tygodnia mody w Paryżu, popularność zdobywa brokatowy makijaż. W wersji na codzień - cienie do oczu z brokatem i błyszczącymi drobinkami. Dla mnie ten trend to hit! Zawsze nawet jeśli używam jednego cienia matowego - drugi mui być błyszczący.
Na przykład ostatnio moje serce zdobyło Revolution z paletą Redemption Palette Mermaids vs Unicorns, w której są połyskujące cienie w odcieniach zieleni, niebieskiego, fioletów i szarości.

Zazwyczaj trzymam się jedynie szarości i brązów, jednak postanowiłam spróbować czegoś nowego. Być może ta paleta to nie jest jakieś maksymalne szaleństwo, ale dobry start!
Testuje testuje różne połączenia kolorów. Z czasem pokażę Wam moje propozycje.

A jeśli chodzi o brokatowe makijaże na imprezę lub po prostu z chęci super blasku, tutaj propozycje wyszperane przeze mnie w otchłani internetu:









Który Wam się podoba? Jakieś własne propozycje?
Inspiracje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz